Saturday, October 28

Giveaway Besar-Besaran by Intan Saffyna


Pandangan saya terhadap blog kakak Intan Saffyna ialah :

Simple , ceria dan vintage. Saya rasa blog akak sangat cool sebab akak pandai design blog akak. Segala benda nampak kemas dan teratur,di mana seseorang tidak akan mengalami gangguan seperti pening/ sakit kepala semasa menyemak blog akak. Akhir kata,saya suka dengan etika kekemasan yang ada dalam blog akak.

Ucapan Hari Lahir buat akak :

Selamat Hari Lahir buat akak Intan. Semoga dipanjangkan  umur dan dimurahkan rezeki. Sentiasa berada di bawah lindungan dan rahmat Allah serta dikurniakan kesihatan yang berpanjangan. Semoga akak mendapat kebahagiaan hidup di dunia dan di akhirat.

Tagged Friends :



10 comments:

  1. Mcm nk ke entri giveaway tu ye? Akk klik kt banner x link pun..

    ReplyDelete
    Replies
    1. maaf akak,saya ni dah lupa macam mana nak backlink. ni saya baru belajar balik.. hehe

      Delete
  2. sama2 akak.. terima kasih juga buat giveaway ni :)

    ReplyDelete
  3. Salam. Sis dah menang GA. Saya salah sorang sponsornya. Mohon bagi details ye sis di email saya.
    Nama, Alamat dan No Tel.
    presentisgift11@gmail.com
    Terima kasih sudi join!! :)

    ReplyDelete
  4. Salam. Sis dah menang GA. Saya salah sorang sponsornya. Mohon bagi details ye sis di email saya.
    Nama, Alamat dan No Tel.
    presentisgift11@gmail.com
    Tinggal sis je yang belum bagi detail. Cepat ye sis. Thanx atas kerjasama. 😊😊

    ReplyDelete