Sunday, November 5

Projek Lepas PT3

 assalamualaikum semua!



nak cerita sikit nih.. kita,biasanya lepas periksa je akan fikir nak buat aktiviti yang kita selalu buat yang tertahan-tahan nak buat sebelum exam.. betul tak?

 tapi kes ini lainlah pula,nana tak tahu nak buat apa . Semua cita-cita sebelum exam tu dah lenyap.
Contohnya, cita2 lepas PT3 nak habiskan banyak cerita Korea.. tuptup , rasa malas sangat dan tak berdaya nak tengok walaupun satu episod.

 fikir macam nak asah bakat melukis,tapi resultnya sama juga,malas.. walaupun mama dah belikan sketchbook yang tebal. haha

so,aku fikir aku nak belajar sulaman lah dan belajar mengait. aku fikir cam nak buat tumbler holder  yang paling kreatif sekali.. entah2 jadi ke idok..

korang boleh suggestkan apa apa idea untuk aku isikan pada masa lapang ??

4 comments:

  1. Try belajar sejarah n add math ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    Also tgk lah insta org buat nota, aesthetic giler and inspiring

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah kan,betul juga tu.. jimat masa nak study tahun depan, hehehe

      Delete
  2. huhu.. biasalah tu. konon2 lepas exam atau habis belajar nak buat itu, tengok inilah tapi hasilnya kita mereput tanpa buat apa2.
    hehehehe.. saya selalu camtu. tapi kena buat sesuatu yang bermanfaat jugakan agar masa tidak terbuang sia-sia

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha.. tulah,saya dok lama fikir cara nak isi masa lapang dengan berguna.. rasa rindu pulak zaman sibuk belajar dulu.. sekarang bila dah free,tak tahu nak buat apa pulak

      Delete