Monday, October 31

Birthday Giveaway by KasihkuAmani



hye hye hye semua !
harini aku tak tau nak post apa jadi,aku decide nak enter contest banyak2 mana tau ada rezeki..
korang apa tunggu lagi jom la join sekali.. klik pada banner untuk join.. keh?

Syarat Penyertaan:
1. Mestilah blogger di Malaysia.
2. Sila follow blog KasihkuAmani.
3. Buat satu entry dengan menggunakan tajuk Birthday Giveaway by KasihkuAmani.
4. Letakkan banner pada entry.
5. Banner hendaklah dibacklink ke sini.
6. Link penyertaan/url blog hendaklah ditinggalkan di kotak komen ini sahaja.

7. Pemenang akan dicabut oleh Sha dan juga Suami. 


Hadiah Untuk Pemenang
Sebuah Novel X 4 orang pemenang
(Hadiah akan ditambah bergantung pada penyertaan)
Update : SENARAI HADIAH

Tarikh Giveaway : 01 Oktober 2016 hingga 30 November 2016
Pengumuman Pemenang : 01 Disember 2016
Tempoh Menuntut Hadiah : 01 Disember 2016 hingga 7 Disember 2016


9 comments:

  1. kenapa cbox awak locked? Tak dapat nak tinggalkan footprint :( anyway saya dah follow awak semula, salam perkenalan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeke,terima kasih bagitahu.. tulah saya pon pelik kenapa takde orang nak leftkan footprint.. anyway tq again ;)

      Delete
  2. Assalamualaikum...
    TQ ye joint GA Sha..
    Boleh semak senarai peserta di sini
    https://kasihkuamani.blogspot.my/2016/10/senarai-peserta-birthday-giveaway-by.html

    Owh ya.. follow sini..

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. hii , tq ye saya pon dah follow akak balik

      Delete
  4. Assalamualaikum. Abam Kie datang dari segmen yang sama dan terus follow blog yang comel ini. Terima kasih.

    http://www.zukidin.com/2016/10/birthday-giveaway-by-kasihkuamani.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumsalam.. hehe tq ye.. jasa anda amat saya hargai

      Delete
  5. terima kasih.. =D HIHI.. yokkehh saya akan singgah

    ReplyDelete