Friday, October 28

Fav Song - Gmie Screen Januari

Episod Gegar vaganza minggu lepas,membuatkan aku jatuh cinta dengan seorang mat jawa ni.Suara dia sedap lah,tenang je lagu tu pon.Aku ni sebenarnya remaja yang jiwang dan berjiwa orang tua.haha,sebab suka tengok gegar vaganza .Kalau aku,aku lebih prefer gegar vaganza berbanding AF..sebab aku lagi suka tengok yang ada jihan n nabil,lepastu ada tok ram pulak,so mmg kena lah.






 Ni lah dia,orang yang aku jatuh cinta dengan.Suara dia Allah kurniakan,sangat sedap.Korang trylah bukak video ni,mesti korang pun turut sama akan dari mata naik ke telinga turun ke hati dan akhirnya flush keluar.haha,faham tak agaknya ?

orang sebenar yang nyanyi tu ialah glenn fredly,wow tak nama dia.. dia ni indonesian R&B singer..

Terimalah..
   
                                                         Januari by Glenn Fredly



pagi-pagi ni nak share lagu ni je,then nak observe benda apa lagi yang aku boleh bebelkan dengan para pembaca.

Wasalam,




2 comments:

  1. Sep sikit... kita pun suka gak nyanyian Gmie nie.. memang wow..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan.. suara dia sedap jom jom highfive *=*

      Delete