Monday, October 3

Neelofa berlakon drama !!






Hyee !! tak sabar nak cerita kat korang yang bahawasanya Noor Neelofa Mohd Noor akan kembali semula berlakon. Wah bagi peminat Neelofa yang lain pun,mesti turut sama happy kan ? Nak tau
Neelofa ni berlakon cerita apa?





 Dia berlakon drama Suri Hati Mr Pilot yang akan digandingkan bersama Fattah Amin.Drama ni drama berepisod tau.Btw,drama ni diarahkan oleh direktor paling comel iaitu Michael Ang.heheks


Image result for suri hati mr pilot


Tapi kan,aku tak tau kenapa aku tak berapa puas hati dengan hero dia.Hmm maybe sebab dia selalu jadi hero drama,and banyak watar MR yang dia dah ambil..so,rasa nak tukar je Ben Amir jadi hero dia..sebab Ben tu macam best sikit..



Image result for ben amir
  Aku hanya mampu terima saja lah hakikat yang Ben akan jadi second lead guy dalam cerita ni..takpe Ben nanti saya bagi awak gelaran MR.MACHO keh ? Handsome ben ni aihh .

 Haa,tak payah la bebel banyak banyak.. nah sinopsis drama ni yang aku copy dari kakinovel.

Pertemuan Ejaz, Mr. Pilot dan Warda membuka semula lembaran kisah dua tahun lalu. Peristiwa yang
menyebabkan Warda dibuang keluarga atas kebodohan sendiri yang terlalu taasub dengan cinta Muslim!
Getar yang hadir buat jiwa Warda dan Ejaz kalut sendiri. Ejaz diasak cemburu dengan kehadiran Daniel dan Razif yang turut menyimpan perasaan istimewa pada Warda. Akhirnya dia nekad!
“Ejaz nak kahwin dengan Warda. Kalau boleh secepat mungkin. Tak payah bertunang, Ejaz nak terus
bernikah aje!”
Perkahwinan yang terbina mula menimbulkan bibit cinta di hati mereka. Namun tika bahagia berada di puncak, Muslim kembali menuntut cinta. Inara mula menyusun rencana. Ejaz mula diburu curiga. Hubungan yang retak menanti belah akhirnya runtuh saat satu kemalangan menimpa Ejaz dan meragut pergi semua impian dan cintanya buat Warda dan dunia penerbangan. Masih adakah lagi bahagia buat mereka? Layakkah Warda menjadi suri hati buat Mr. Pilotnya? Atau akan menjadi racun berbisa pada kebahagiaan Ejaz?
“Layakkah aku menjadi suri hati buatnya?”

Haa...dah baca ? jap jap jangan bagi pendapat lagi sebab ada teaser dari youtube ni utk korang.






Huh so.. sila kemukakan pendapat korang di bahagian komen ye..Nak tau jugak korang excited ke tak..hehe

No comments:

Post a Comment