Wednesday, November 9

5 Reasons Why You Don't Have To Be A 'Harry Potter' Fan To Watch 'Fantastic Beasts'




hye semua !! siapa yang x sabar nak tengok kemunculan sequence Harry Potter yang seterusnya. Aku memang nak sangat2 korang tengok Harry Potter ni. Bukan apa,aku ada kawan yang judgemental gila terhadap apa yang aku tengok walhal dia belum try tengok pun.. Geram sungguh lah. Jadi,aku nak korang tekan sini . Aku memang yakin lah upcoming movie ni akan menjadi HIT !! Bam ! Kedebom! Bam ! Bam ! Bamm! Tersembam sudah..

Korang semua yang tak pernah tengok cerita Harry Potter, tetapi teringin nak tengok and rasa diri tak layak sebab bukan peminat Harry Potter wajib singgah link ni untuk tahu menahu kenapa Orang Yang x Meminati Harry Potter boleh Tengok Fantastic Beasts?? boleh jer, tapi korang akan lebih yakin untuk tengok movie ni kalau korang klik link bawah ni

why kita x perlu jadi fan untuk menonton Fantastic Beasts ?

6 comments:

  1. Mai tak pernah tgk Harry potter lagi, aigooo ketinggalan rasanya, tp nanti boleh cubalah tgk Fantastic Beasts, btw dh klik iklan nana :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, tq kak mai!! cuba lah tgk best gilleeerr.. nana ikut movie ni dari kecik lagi.. sampai sekarang tgk banyak kali pon x bosann..

      Delete
  2. Replies
    1. boleh tgk sama2 dengan family,best lah boleh berangan ada magic hehe

      Delete
  3. minat movie yg ada magik2 ni..haha

    ReplyDelete