Monday, November 7

Menunggu Result Exam

Assalamualaikum semuanya ! Dah lama rasanya tak mengupdate blog.Rasa macam kekok sikit nak mulakan bicara ni. hihi.. baru tiga hari,tu pun dah kekok.. apakah? Lepas baca title post ni,mesti korang semua dah boleh agak ke mana hala tuju post ni pergi.


gambar ni pun dah cukup menunjukkan tahap gila aku nak tau result exam. WOOH


Korang tahu tak ? Aku takut sangat aku dapat gred C ke D sampai terbawa-bawa ke mimpi. Aku rasa ni perkara biasa lah kan.Tapi masalahnya periksa yang dua tahun lepas pun termasuk sekali dalam mimpi. Ini tak boleh jadi. Aku mimpi periksa Tauhid & Feqah tak sempat siap. Ustazah cepat2 nak kutip.Dalam mimpi tu macam nak nangis.Bila aku tersedar baru aku tau,aku dah habis exam.Mashaallah !

Lagi satu,aku termimpi Ejaz Fakhri datang sekolah. Cikgu Hema suruh bagi satu file ni dekat dia.Last2 carik dia satu sekolah still tak jumpa.. Yang aku jumpa tu si Pondan. AHH haiyoo. Yang aku tak faham macam mana pilot boleh datang sekolah sebab nak ambil fail kedatangan murid2. Melalottt ~~

Oops,sori terpesong sikit cerita ni.. sebab aku mimpi 2 cerita sekali tidur . Hehehe

Tapi kalini masa menunggu result kita tunggu depan komputer je.. sebab SAPS kan ada.. So,bila nak tau result exam kena lah sikit2 bukak komputer. Macam nak stalk crush pulak haha.. Padahal,tengah nak tabahkan hati,perasaan sebab takut tengok result.Perbezaannya,bila stalking crush,kita akan buat sorok2 tapi sentiasa senyum bukan macam exam,tengok tapi dalam keadaan menggigil kesejukan macam tengah buat ice bucket challenge.

Sekarang ni kan musim SPM,jadi the whole school dijadualkan untuk datang secara bergilir-gilir.Ini juga menyumbang kepada masalah aku yang 'dying ' nak tau result exam.Tak boleh sabar,aku memang gila2 nak tahu.. Tapi bila dah dapat tu juling mata aku dibuatnya.

Saya tahu anda semua pernah mengalami masalah sebegini rupa. Bahkan lagi teruk,So,share lah dengan aku kisah2 menunggu result exam korang.Maybe ada yang lawak ke,boleh kita sama-sama ketawa berdekah-dekah. Hahaha.

Sampai disitu sahaja coretan aku buat kali ini,Assalamualaikum !

8 comments:

  1. hahaha lawaknya kalau adik betul2 menggelupur macam gambar tu. Good luck !

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. nasib baik tak ke tahap teruk macam tu lagi kak mellya.. anyway thanks yaa.. ameen

      Delete
  2. Result ape ni? Sabar, bwk brtenang ;) insyaAllah elok semuanya

    ReplyDelete
    Replies
    1. result exam akhir tahun kak ayunie... inilah akibat tak belajar awal waktu :( .. salah saya jugak

      Delete
  3. HHAHAAAHHAHAHA CIKGU HEMA PUN ADA KE . mimpi paling merepek pernah aku dgr dari kau ya allah. yep, saps is the most visited web everyday hahahahah

    ReplyDelete
  4. sabar..hahaha lawak gambar tu..hahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tulah,nak kena tenangkan diri sikit nihh

      Delete