Thursday, November 17

Im in sad mood






Hua.. Hua.. Hua..
Bagaimana ini boleh terjadi ?

Haritu kan aku ada bagitahu korang pasal kisah aku menunggu result exam kan . Sekarang ni bila da tahu rasa sedih pulak . Bukan sedih je malahan kecewa serta marah pada diri sendiri .
Rasa geram gila sampai nak buang kertas periksa jauh jauh. Apahal markah periksa ni kan,kita jangka benda lain,benda lain yang dapat .

Adeh,makin lama makin rasa takut pulak deh nak ambik exam.Nak berhenti sekolah la macam ni.Tapi kalau tak belajar macam mana pulak agaknya. Kesian la kat parents aku kalau dia tahu result aku teruk macam ni.

Masa aku jawab Maths tu,aku rasa macam okay je. Tup tup dapat 74. Huaa.. Alhamdulillah la dapat B. Tapi sebenarnya aku expect dapat A sebab macam takde problem apa kan masa jawab. Tapi kenapa markah periksa aku jadi sebegini rupa.

Setiap tahun , aku rasa susahnya nak skor dalam periksa . Susah gila nak dapat 8A tu.Setiap kali periksa mesti paling paling pun 4A jer. Lagi teruk daripada zaman sekolah rendah dulu.

Aku rasa ni semua sebab aku belajar akhir akhir waktu.Haish geramnya.. apalah aku buat dengan masa masa yang patut aku luangkan dengan belajar ? Mashaallah

Apa nak jadi ni Farhanah ? Adoi .. takpelah kita cuba untuk jadi yang terbaik ! Be Positive !!

8 comments:

  1. haippsss... syukur selalu yer.. Apapun itu da terbaik buat diri kita!! Dongibab teruskan Usaha masa jauh perjalanan hidup!! all the best dik :)

    ReplyDelete
  2. Dont be sad dear... Takpe, cuba lagi di masa akan datang. Teruskan berusaha. Takmau la putus asa camni ok.

    ReplyDelete
  3. Mek dlu sejarah slalu fail je. Pmr dpt a. Alhamdulillahh. Ckgu pun heran. Mek pn heran jugak. Hahha

    ReplyDelete
  4. Never give up dik...tak berjaya dalam periksa, x semestinya x berjaya dlm hidup. Hidup awak masih jauh lagi, fikirkan pengorbanan mak ayah taw...yg penting jadi anak yang baik. Lagipun masih ada masa lagi nak berusaha kan... Jiayou!!! Be strong (^^,)

    Regards,
    SNM_Yana Afi Mohamed

    ReplyDelete
  5. Dun worry, let's try again. Besides, it's just a test, which means to test your learning experience, remember, PT3 is a big deal, maybe this is a test which could encourage you to learn more. Jom pass PT3! :D

    ReplyDelete
  6. okay ja tuu. jgn benti sekolah yee. jauh lagi kehidupan ni.. sye follow sini dari www.aswaleyla.com

    ReplyDelete
  7. Weh okaylah tu. Aku lg teruk dari kau. Skrg struggle for PT3 pulak. Btw kau tak dapat dm aku ke

    ReplyDelete
  8. Terima kasih semua atas kata2 semangat, inshaallah nana Akan buat yang terbaik..

    ReplyDelete